Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

ΛΙΓΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΓΕΛΙΟΥ



                             
                                                    ΣΤΙΓΜΕΣ   ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ...!!!!





                         


      1. Στην μόνη τράπεζα που δεν χρωστάω είναι στην τράπεζα σπέρματος...!!!


      2.Έριξα μια σταγόνα fairy στην κοιλιά μου αλλά τίποτα, δεν αφαίρεσε τα λίπη μου. Απατεώνες…


      3.Αν αγαπάς κάποιον, άσ’ τον να φύγει. Αν δεν γυρίσει, πάρε σκύλο! Αυτοί γυρνάνε πάντα...!!!


      4. Είναι ένας μπάρμπας στην παραλία, στο ένα χέρι κρατάει καλάμι και στο άλλο ένα τούβλο.                      περνάει μια γκόμενα τον βλέπει και ρωτάει :
          - Καλά, με το καλάμι ψαρεύεις, το τούβλο όμως τι το θέλεις;
          - Α, αν μου κάτσεις θα σου πω, απαντάει ο ψαράς.
         Η γκόμενα δεν δέχεται και φεύγει. Μετά από λίγο γυρνάει και του λέει :
         - Θα σκάσω αν δεν μου πεις. Εντάξει θα σου κάτσω.
        Την πηδάει ο μπάρμπας, τελειώνει και τον ξαναρωτάει η γκόμενα για το τούβλο :
        - Κοίτα να δεις, με το καλάμι δεν έπιασα ούτε ένα ψάρι, ενώ με το τούβλο είσαι η 4η που                          πηδάω...!!!

     5.  Γυρνάς σπίτι. Έχει γυρίσει πρώτη. Έχει γεμίσει την μπανιέρα. Έχει ανάψει κεριά. Σε περιμένει                 γυμνή. Σε έχει πιάσει τρελό χέσιμο....


    6.               - Γιε μου που πας;;
                      - Μάνα θα πάω να σφάξω ένα δράκο.
                      - Το μπουφάν σου πάρε.
                      - Αμάν ρε μάνα!!! Αμάν!!!

                      Αη Γιώργης, 282μ.Χ.

    7.       Το έχετε καταλάβει ότι στο μέλλον θα υπάρχουν παντού γιαγιάδες και παππούδες με                             τατουάζ;;;


    8.         - Καλημέρα. Να κάνω μια ερώτηση;
                - Φυσικά κύριε μου.
                - Το μαγιό στην βιτρίνα που ειναι 330€, είναι μαζί με τα αεροπορικά και την διαμονή;;;


   9.      Η αμήχανη στιγμή που μπαίνεις στο νοσοκομείο της Μυκόνου και φωνάζεις "ΑΔΕΛΦΗ"...!!!


  10.     Αν στη Γη ζυγίζετε 110 kg τότε στην επιφάνεια του Άρη θα ζυγίζατε 45 kg
            .
            .
            .
           .
           .
          
         Τελικά δεν είμαι χοντρός............Απλά είμαι σε λάθος πλανήτη!!!






















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου